Selam herkese, bebeğinizin göbek bağını gömdünüz mü? Nereye gömdünüz? Bazı hurafelere inanmam aslında ama bebeğimin geleceğine etki edeceğini düşündüğüm bir işlem bu göbek bağı gömme olayı. Meşe ağacın altına gömülmesi gerektiği ile ilgili bir yazı okumuştum. Sizler ne yaptınız, fikir olsun. Düşeli 1 hafta olacak nerdeyse, hala evde duruyor 🤭