haniiremm Kızlar ebebekte kızıma mitu Scooter almak istiyorum geçen gün gece indiriminde %40 indirimdeydi alamamıştım o gün 2.200 civarına düşmüştü şimdi şubat indiriminde 2.700 civarına düşmüş ama yine %40 gelir mi beklemeli miyim sizce bilgisi olan var mı ?