Kızlar 2.gebeliğimin sonlarındayım 38+6. Şimdiye kadar bir problem yoktu Allaha şükür. Son 1-2 haftadır doktor suyun biraz artmış dikkat et demişti. 1 hafta sonra gittiğimde normale dönmüş dedi. Sonra tekrar artmış suni sancı verelim başlatalım dedi. Benim hiç içime sinmedi açıkçası. İlk kızımda da suni sancı aldım ama suyum gelmişti tabiki mecbur başka çözüm yoktu. Riskleri sordugumda su fazla olunca bebek sıkışabiliyor vs dedi ama bebeğim de iri bir bebek değil kilosu normal.
Başka doktora gittim o da sanırım sırf para için beni anlaşmalı oldugu bir perinatologa yönlendirdi. Boşa gittiğimi bilmeme ragmen yine ne olur ne olmaz dedim gittim. Çünkü zaten detaylı ultrason yapılmıştı bana. Ve çok şükür bir sıkıntı görünmedi ama o doktorda dogumun başlasa daha iyi kordon sarkması olursa seni sezeryana almak zorunda kalırlar ve saniyelerle yarışılır dedi. Bu arada suyumun fazlalıgı da örnek veriyorum 22 cm normal benimki 22.1 🤦🏻♀️ yani doktor söylediğinde bile ciddi bişey olmadığı belliydi zaten hafif düzeyde oldugunu da belirtti. Bu arada gittiğim perinatolog kendi doktorumla aynı hastanede çalışıyor.
Yani bu yenidogan çetesi vs olaylarından cidden her şeye şüpheyle bakar oldum. Kendi doktoruma tekrar gidip perinatologa gittiğimi söylediğimde kadının zoruna gitti sanırım beni biraz tersledi bende iyice sinir olup tamamen hastanemi de doktorumu da değiştirdim.
Ve yeni doktorum beni muayene edip suyumun ciddi bir artışı olmadıgını daha geçenlerde benimkinin 2 katı suyu fazla olanı dogurttugunu söyledi. Her şeyde bir risk oldugunu ayrıca suni verilirse de çocugun gelmesinin kesin olmaıdgıın belirtti. Bu yüzden vaktin var bekleyelim dedi
Bir yandan içim rahatladı bir yandan da ya pişman olursam Allah korusun bebeği riske atmak istemem tabiki. Fakat alttan muayenede de ne açılma var ne sancı ne bebek kanala girmiş vs hiç bir belirti yokken doğumu müdahale ile başlatılmasını istemiyorum :( başına gelen varsa lütfen yazsın çok merak ediyorum 🙏🏻🙏🏻