shyu bi düzen oturtunca sanırım o kadar zor olmuyor ama çok korkutucu geliyor bu süreç bana. Birde bebeğim ilk doğduğunda meme reddi oldu hep mama yedi biraz da ona üzülüyorum. İş yerinde sağılması gerekiyor sanırım buna da bi çözüm bulmam gerekecek 🤔 süt izni kaç saat erken çıkıyorsunuz ( ne çok soru sordum 🙈 kusura bakmayın)