adenuz merhaba ne yaptınız acaba sonlandırdınız mı, göğsüm sürekli tıkanıyor defalarca mastit oldum anatomik olarak bedenim meyilli maalesef defalarca emzirme danışmanlığı aldım doktora gittim hiçbir şey fayda etmedi , antibiyotik kullanmaktan yoruldum , bebeğim 10 aylık , bir yaş sonrası sonlandırsam mı acaba diyorum hem iştahı da artar diye düşünüyorum ama bi yandan da kıyamıyorum, işe dönemiyorum sık mastit olduğum için, siz nasıl bir yol izlediniz merak ettim?