Oznur-uzun maidey ben gözünün içine damlatmadim ama çapak çok oluyor du gözünde çapak olan yerlere sürdüm çok da iyi geldi ☺️
1oglanannesi__ maidey ilk doğduğunda çok capaklaniyordu çayı bir pamuğa batırıp siliyordum sütü de pamuğa damlatip vuruyordum nazik bir şekilde bir kaç gün içinde geçti
seyma51 Yanıltmak istemem ama anne sütü besleyici olduğu için vücuttaki bakterileri de besleyebilir diye önermiyorlar. Netira damla kullanmıştık gözünde çapak vardı 2 gün içinde gitti
Sunismyson maidey ilk zamanlar öyle oluyor ama deneyebilirsin ben gümüş kapakta birikenleri parmağımla sürüyordum bir damla yetiyordu hemen geçiyordu.