Her gün mastit veya süt incisi oluyorum her yolu denedim ama yok geçmiyo birgün iyiyse ertesi gün yine aynı hayattan soğudum yemin ederim emzirmek işkenceye dönüştü sosyal hayatımı çok etkiliiyor psikolojim çok bozuk ne yapacağım bilmiyorum şimdi buraya yargılamaya gelirler ne sütten kesmesi vs diye yaşayan bilir cektğimi her gün ağlıyormnacıdan çocuğuma ilgi gosteremıyorum kucagıma alamıyorum agrıdan