Kızlar ben normalde mop kullanıyorum yani bezi takıyorum sildikten sonra lavaboda yıkayıp sonra kovaya yaktığım suya batirip sıkıp tekrar siliyorum. Kolay olsun diye Kovalı viledalardan alayım dedim mesela Vileda spino modeli ama her silmede kirli su ile temiz su karışacak o zaman. Bir de çabuk bozuluyor sapi diyorlar. Siz ne kullanıyorsunuz yer silmede?