Bizde 16 günlüğüz, ilk hafta dediğiniz gibi oldu doktor eve gönderdi yarın tekrar gelin düşmez eğer artarsa yatış verilecek dedi, sadece 1 günümüz vardı yani, sabaha kadar uyumadım desem yeridir, saat başı meme 2 saatte bir de mama verdim, ben yedirdim o kaka yaptı. Zaten sarılık kaka ile atılıyormuş o yüzden bol bol yemesi lazım. Bir de sarılık uyku yaparmış, bizde uyandırmak için çok uğraştık 1,5 saat sadece uyandırmak için geçtiği de oldu. Sonraki gün artmamıştı ama azalmamıştı da, doktor 3 gün daha verdi 3 gün daha devam ettik, sonra çok şükür düştü. Şimdi yarın kontrolümüz var, tekrar bakılacak 🙏