benbenimsenkimsin Kızlar 5 cm bir kistim var doktorum bana o kistle hamile olamazsın dedi folik kisti dedi Diane hap verdi onu kullan dedi o sıra da bende soğan suyu içiyorum bugün 8 günüm acaba kistim gider mi ya başına gelen var mı çocuk da düşünüyoruz
merkursavascisi_06 benbenimsenkimsin folikül kisti ben bekarken yaşamıştım çok şükür bir ay doğum kontrol hapı kullanınca geçmişti. Sizin de geçer gider inşallah çok geçmiş olsun
2901 benbenimsenkimsin Geçmiş olsun geçer Allah’ın izniyle doktor ilaç önermiş zaten demekki ilaçla hallolucak bir şey. Benim dermoid kistim vardı 10 cm direkt laparoskopi yöntemiyle alındı korkulacak bir şey olsa zaten doktor bunu almamız gerek derdi diye düşünüyorum. Kötü bir kist değil anladığım kadarıyla içinizi ferah tutun 🌻
_Lavinya benbenimsenkimsin Yıllardır kistlerle yaşıyorum, benimki geçmedi ama geçmeyecek diye bir şey yok. Bitkisel kürler tercih ederseniz hayıt tohumu tentürünü önerebilirim. Hatta şöyle ki; bu ürünü kullandıktan bir ay sonra hamile kalmıştım. Buna bağlamıyorum aslında ama vesile olmuş oldu :) Geçmiş olsun🌸
lceLady benbenimsenkimsin Soğan suyu ile 2 kez gebe kaldım Kistim vardi doktor gebe kalamazsin demisti 15 gun sabah aksam ac karnina ictim 1 ay sonunda gebeydim Tabiki soğan suyunun cok etkisi var İbrahim Saraçoğlu tarifini dinleyin
lceLady benbenimsenkimsin Yalnız adet bitiminden sonra icmelisiniz Adetli iken sakin icmeyin Birde gebe olmadiigniza emin olun