18.5 aylık kızım var doğduğu andan itibaren bir fiil emerek uyuyor biraz benim de işime geldi tabi. Ne emzik , ne biberon hiç almadı sevmedi bende yanında yatarken emzirirken uyutmanın avantajlarını başlarda yaşasam da son zamanlarda çok zorlamaya başladı . Bensiz asla uyumaması , meme olmadan başka bi uyku şeklini bilmemesi vs. Bugün çok ufak yara bandı yapıştırdım göğsüme uf olmuş dedim banta baktı öptü sevdi belki bi ihtimal iyileşir diye . Sonra 15 dk ağladı…. Açıklama yapmaya başladım yine bi kaç gündür zaten anlatıyodum artık uyurken meme yok gün içinde emebilirsin diye . Bi 15 dk daha çok fazla ağladı ama yataktan da çıkmıyor uykusu var nasıl baş edeceğimi bilemedim çok ağlayınca. Tam vazgeçecektim bantları çıkaracaktım ki baktım yine sustu yastığına yattı sadece iç çekiyo bana bakıyor . Bi kaç gecedir gece oldu bebekler uyudu hadi sende uyu dediğimde yarım saate yakın bi o tarafa bi bu tarafa dönse de bi şekilde uykuya geçmeye çalışıyodu tabi salondayken emziriyodum yatağa gelirken tok geliyor . Bugün şansımı denemek istedim ve o umutsuz annelere yani sizlere umut olmak için yazıyorum tam 50 dakika sürdü . Bi ara kucağıma aldım biraz sarıldım sevdim . yatağımız büyük 1.5 kişilik yer yatağı yaptık tek başına istediği gibi yatmaya alıştı gece kafama falan yatıyodu artık yerde yattığımı biliyorum koca yatakta tek başına yatıyodu . Geriye dönüp baktığımda yaptığım hataları görmek ne bileyim bu kadar bilinçsiz miyim diye de kendimi sorguladım yatağıı ayırmam gerektiğini bilmeme rağmen demek ki ben hazır değilmişim. Ne o rahat uyuyodu ne ben . 18 ay nasıl zor geçti yaşayanlar bilir . Babası içerde bizim yatağımızda yatıyor ona ayrı üzülüyorum . Çocuğu bırakamıyorum tek başına bişey olacak diye . Annelik 50 parçaya bölünmekmiş … diyeceğim şu kızlar ben bugün başladım ilk denemem biraz ağlamalı geçse de içim parçalansada bu yoldan dönmeyeceğim. Lütfen çocuğu ağlatarak olmazcılar gelmesin . Tek başıma çocuk büyütüyorum gurbetteyim kimsem yok . Keşke yanımda bi destekçim olsa da kademeli kesebilsem. Eşim gece gündüz bayram seyran çalışıyor gecesi gündüzü yok çalıştığı şube dolayısıyla ondan da destek göremiyorum . İnşallah Allah herkesin evladına annelerini yormadan gece beslenmesini kesme , uykuya memesiz geçebilme tatlılığı versin 💕 darısı sizin başınıza . Kalbinizden öpüyorum 🌸