Kızlar hastalıktan kurtulamıyoruz bronşolit oldu şükür atlattı kontrole gittik Boğazları kalmıştı havaya devam ettik öksürük 3 gün kesildi geri geldi antibiyotik kullandık sarımsak kürü yapıyorum babyvisk kullanıyorum yok geçmiyor dünden beri öksürük geri geldi ne yapacağımı şaşırdım artık burnu durmuyor akıyor 11 aylık me yapabilirim daha