atarepla Çocuğunuz kaç yaşında ve siz işteyken bakıcının dışarı çıkartmasına parka götürmesine izin veriyor musunuz? Mesai sonrası geç oluyor çocuğu gezidirmek için ama bakıcıya da güvenemem. Siz nasıl yapıyorsunuz?
tombikbebe atarepla bakımın evi site ve bahçesi var çok güzel park da var içinde. Kapıda güvenlik var o yüzden indiriyor bazen hatta ben istiyorum indirmesini orada oynamayı çok seviyor. Ama bahçeden dışarıya çıkarmaz ben de müsade etmiyorum
mgizem atarepla Kızım şuan 1 yaşında ilk 3 ay bir bakıcımız vardı yarim saat süre ile çıkarmasını isterdim kameradan da takip ederdim geldiği saati ama sonradan o yarım saatleri kendi kafasına göre uzatmaya başlamıştı şuan ikinci bakıcı da izin vermiyorum evde bakılıyor.
minik_36 atarepla Vallahi Ablam bir buçuk yaşında mıydı neydi verdi oğlunu hala bakıcı da çalıştığı için dışarı parka çıkarken haber verir banyosunu yaptırdığında haberini verir Bugün ne yediyse söyler hava güzelse dışarıda bisiklet sürmek istiyorlar ya da çocuklarla oynamak istiyorlarsa izin alır öyle çıkartır Çünkü emanet çocuk mesela diyelim kadın misafirliğe gitti ya da onu misafir geldi haber verir Bugün ben şuraya gideceğim bugün bana misafir gelecek fazla konuşamayız ya da işte misafir çocuklarıyla falan kaynaştı şöyle şöyle yaptı diye Söyler şu an 3 yaşında tuvalet eğitimini de veriyor dinimize uygun şekilde de yetiştiriyor sadece bezini ne yiyorsa işte Onları alıyor ablam ya da alamıyorsa da parasını veriyor O kadar
minik_36 minik_36 ama bizim verdiğimiz abla tanıdık bir abla o yüzden hiçbir zamana kadar bir sorun yaşamadılar