Bir kaç gündür gebelik testi yapıyorum evde pozitif çıkıyordu dünde kan verdim sonuç bu sağlık ocağındaki doktor yok gebelik dedi ama internetten araştırdığımda bu değerde gri alan olarak kabul edilip tekrar kan verilmesi gerekiyor yazıuor yardımcı olur musunuz
