Kızım 5 ay 15 günlükken tadımlara başladım. Sevmediği olmadı şuan üç gün olarak ilerliyorum. Suyu alıştırma bardağıyla veriyorum içmek istiyor. Ne kadar içebilir maximum ne kadardan sonrası zararlı acaba?Birde tadımlar bittikten sonra nasıl ilerlemeliyim sizler neler yapıyorsunuz? Karışımlara ne zaman başlamalıyım ne zamana kadar 2. Öğün gitmeliyiz.Pankek ekmek gibi şeyleri ne zaman vermeye başlamalıyız dişleri çıkınca mı?Birde anne sütüyle besleniyor ama ekgıdadan sonra kakasını tam yapamıyor zorluyor bakıyorum azıcık yapmış oluyor bu ne zaman düzelirki her yediğinede zeytinyağı koyuyorum aslında.Aklına gelen daha detaylı bilgiler verse beklerim güzel anneler 🌸