minikkoalam0423 Hanımlar çocuk hastayken ya da yeni iyileşmeye başlamışken misafir kabul edermisiniz? Ben etmiyorum bu arada yorumlarınızı merak ettim🙏🌸
cLearQueen minikkoalam0423 asssssla etmem. Etmiyorum da. Arkadaslar falan gelmek istiyo cocuklari var nolur nolmaz. Kirılan küsen de ömür boyu konuşmayabilir hiccc umrumda degil
mavikelebek4 minikkoalam0423 eğer ağırsa kabul etmem ayakta geçiştiricek derecrdeyse kabul ederim ama belirtirim de hasta olduğunu
maysamoms33 minikkoalam0423 etmem kendimde gitmem yazık günah zaten hemen toparlayamıyorum valla çok üzülüyorum keşke bebisler hiç hasta olmasa
UrbanMom minikkoalam0423 hasta dediğime rağmen gelmek isterse benden günah gitti derim. Ben gribi yeni atlattım oğlumda devam ediyor arkadaşım gelmek istedi uyardım sorun olmaz dedi benden sorumluluk çıktı valla.
Mrcasl-1 minikkoalam0423 Gelmek isteyene yada bizi çağırana mutlaka hasta olduğunu söylerim kırmadan her zaman başımın üzerinde yeriniz var ama çocuklar hasta derim buna rağmen gelmek isteyenler olduğunda yapıcak bişey yoktur ben söylediğim için içim rahat olur
Yarim_Kilo_Kiyma minikkoalam0423 Çoçuk hasta iken zaten misafir gelmesinin mantığı yok ki. Hayat zaten yorucu, Çoçuklar hasta olunca çarpı 2. Birde gereksiz yere misafir çekemem. İyi, güzel zamanda gelmek varken neden telaş olsun hem.
Oznur-uzun minikkoalam0423 bende kabul etmiyorum zaten anlayışlı olan insan küsmez kimse çocuğumdan önemli değil
babyboy_35 minikkoalam0423 etmem hatta mümkünse kışın onlarda gelmesin küsende rahmetli babaannemin dediği gibi küssüme kadar yolu var 😂😂😂
pantenkelebek minikkoalam0423 hayır etmiyoruz çocuk hasta sizinkilere de bulaşmasın diyoruz kendimiz hastaysak da aynı şekilde yapıyoruz. Arkadaşımın eşi hastaydı gitmedik onlarda aynı şekilde söylediler sonra çocukları hasta oldu iyilestiler öyle gittik
Mervemurat94 Valla zaten hastalıktan kurtulmuyoruz ben gıtmeyınce yada kabul etmeyince benı takıntılı buluyorlar