aaslanbeyy 6 aydan büyük bebeği olan anneler bebeğiniz yeni emziğini ne zaman kabul etti acaba? Bebeğim emziği ögürüyor midesi bulanıyor hemen fırlatıyor ağzından sanırım tutmayacak. Philips emzik kullanıyorum .
sibeldogu aaslanbeyy ben 5.ayın sonuna doğru vermiştim hatta emziği birakamadık 18+ yada 17. Ayın sonunda verdim
nur1824 aaslanbeyy bizimki hemen kabul etti hiç yadırgamadı, hatta bi değişik geldi eline aldı inceledi sonra hemen aldı ağzına 6 buçuk aylığız
imaddesi aaslanbeyy denemelerim sonucu eskisini de bıraktı🥲 emseydi de 0-6 emseydi🥹 verdiğim parada boşa gitti emzik de ben oldum😭
aaslanbeyy sibeldogu öyle çok bagımlı değil uykudan uykuya alıyor zaten 18 aya kadar bıraktırabilirim inşallah
aaslanbeyy imaddesi yaa zaten öyle çok bagımlı değil uykudan uykuya ve arada veriyorum onu da bırakmasın iyice soğutmayayım bari. Bir kaç aya denerim
Aysenrgrkmm aaslanbeyy bende avent 0-6 kullanıypdum 6.ayında 6-18e geçmek istedim yine avent asla kabul etmedi emmedi sadece oynadı ısırdı dün de işim vardı dışarı çıkacaktım 0-6 ay ezikleri bulamadım evde 6-18i verdim mecbur ve tuttu iki gündür tutuyor 9 aylık oldu daha yeni yani
bendenbirtanedahayok aaslanbeyy hazır değil dmeekki ben 5 aylıkken 6 aylıkları verdim daha çok sevdi diğerleri küçük geliyormış
erdemoznur Ben de avent kullanıyorum 9 aya kadar 0-6ay kullandık diğerini asla kabul etmedi ağzına büyük geliyordu gibi.geçen gün yolda düşürdük mecbur 0-6 ay aldık yine ama tutmadı bir türlü 😭10 aylık şu an meme olmadan asla uyumuyor artık😭
dilaradmrl Bebeğim 10,5 aylık ara ara 6-18i denedim tutmadı şimdi tekrar deniyorum almıyor dişini kaşıyıp atıyor ölcüyor 0-6ay olanı verdiğimde direk emiyor sadece onu alıyor nasıl alıltırabilirim ya da 0-6ya devammı etmeliyim
aaslanbeyy dilaradmrl bence ara ara teklif edin bana göre çok önemli bir durum bir haber görmüştüm ondan sonra kesinlikle tutması gerektiğini düşündüm çok ağladığı bir esnada verdim tuttu anlamadı bile. kuzenimin bebeği 16 aylık olacak daha yeni tuttu mesela tam yüzüne oturmuyor damak yapısı içinde önemli.. ani bebek ölümlerini engellemek icinde
aaslanbeyy dilaradmrl tabi tutmazsa yapacak birşey yok malesef. Gece uyurken vermemeye çalışın 0-6 olanı