busrasil2019 Hayırlı olsun
Bende 7 ay önce epidural ile sezaryen oldum 8. Saatin sonunda hiç doğum yapmamış gibiydim 1 gece kaldım ve taburcu oldum eşim ile ortak baktık hiç dışarıdan destek almadım eğildim, doğruldum hiç ağrı kesici dahi içmedim taburcu olduktan sonra.
Acı eşiği ve bünye ile alakalı bu durum. Birde korse kullanın sıkıca oda çok işe yarıyor bana bayağı iyi gelmişti hastanede ki ilk günümde ve sonrasında sezaryen karnım bile yok su anda korse sayesinde