Bebeğim 3 ay 15 günlük. Zatüreden dolayı 10 gün hastanede yattık eve geldiğimizden beri gece gündüz uykularında birden ağmaya başlıyor. Normalde gündüz uykuları uzun olmasa da, gece uykusu çok güzeldi sadece beslenmek için kalkıyordu o da 2 defa. Şimdi tam yatırıyorum max 20 dk sonra birden ağlamaya başlıyor sebebini bilmeden. Kucağa alınca susuyor sizce neden böyle ve ne yapmalıyım sevgili anneler 💐