seymalya9 bir şey yapmayin yiyormuş gibi davranıp düzen bozmayın ac kalmasin diye seçenek sunmayın mesela çorba yaptınız icmedi yerine başka yemek yapmayın sonraki öğün saatine kadar yoksa seciciligini desteklersiniz biraz da ben şöyle yaptım günde 4 öğün yiyorlar ya 1 öğünü yemedikleri şeyi hazırladım tadına baktılar yada 1-2 kaşık alıp biraktilar sonraki hafta yemeye basladilar zorlamadim denedim akışına bıraktım 1 ayda düzeldi tekrar