Kızlar adetim 16 17 gün kadar gecikti 10 günü bekledim test yapmak için bazen g3c döllenme vs oluyor diye 11. Gün bir tane yaptım negatif 15. Gün birdaha yaptım oda negatif çıktı bukadar gecikmeye olsaydı cikarmiydi
Yani hiç bir belirttim falan yok sadece bu ay geç yumurtlama oldum adet günümde yumurtlamam gerceklesti birde ailevi stresle yaşadım mide ilaçları falan aldım onların etkisi varmi bilmiyorum bu gün Bi test daha yapicam sonra kan veriyim diyorum ama yani bukadar gecikmeye cikmazmiydi oğlum geç dollenmeydi 15. Günde kaset testte silik çıkmıştı korunuyoruz da eşimde dikkat ediyor ama niye böyle oldu bu kadar gecikme