papatyam39_ 4 aylık bebeğim giribe yakalandı iki gündür iyi bugün öksürüğü var öksürük için ne yapmam gerekiyor uykuda bile öksürüyor bilgi verirseniz çok mutlu olurum 🥰
hocuk papatyam39_ zeytinyağı sarımsak kürü var internette araştırabilirsin bir çok kişi fayda görmüş bende bebeğimi öksürdüğü zamanlarda uyguladım ayağına sürülüyor
papatyam39_ snynmh fizyolojik serum kullandım onun dışında bol bol emzirdim çok azda su verdim sarımsak zeytinyağı yaparım bugün Bir de soğan ve karanfil varmış onu yapmadım öksürüğü şu an pek yok artarsa bu sefer soğanı yapmayı düşünüyorum
metemom_ papatyam39_ internete vicks yazıp araştırabilirsiniz mentollü krem gibi bir şey solunum yollarını açıyor göğüse ve sırta sürülünce
papatyam39_ snynmh evde çözüm aramak daha iyi bence tabi bebeğe zarar vermeyecek şekilde Hemen birşeyde de hastaneye götürmek istemiyorum açıkçası tabi ilerleyen birşey olsa durmadan giderim Umarım bebişlerimiz iyi olurlarda hastaneye hiç gerek kalmaz