Asilveannesi AselElcin merhaba canım ben weweel yoğurt Makinesi aldım kullanıyorum taş gibi yapıyo 😂 ters çeviriyorum dökülmüyor o derece 😂😂
ikizerkekannesi AselElcin e bebek inidirimlerinden aldım weewell marka daha 1 kere denedim ama memlun kaldım ben kullanışlı geldi bana şuan 4 aylıklar ama ek gıdaya geçince bol bol kullanırım diye düşünüyırum
ikizerkekannesi Asilveannesi bende o makineden aldım kaç derecede kaç saat yaptınız ben 42 derecede 8 saat ayarlı yaptım üstü hafif sulu oldu
Asilveannesi ikizerkekannesi aynen canım 42 derece 8 saat. Her kavanoza bir tatlı kasından biraz az maya koyman gerekiyor. 8 saat sonunda dolapta beklet 2,3 saat tas gibi olur . Mesela gece 1 de bitiyorsa süre kalkıp koyuyorum dolaba sabah taş gibi oluyor
Asilveannesi AselElcin 170 tl bide çok uygun , süt ısıtma derdi filan yok direk koyuyorsun kavanozlara maya koyuyorsun 8 saat sonunda tas gibi 2,3 saat dolabada koy oh mis ben çok memnunum çok büyük kolaylık
Sakura-chan AselElcin Asilveannesi serisonubebek sayfası var instagramda weewell yoğurt makinesi 90 tl . Outlet ve teşhir ürünlerini toplayıp satıyorlar . Bilginiz olsun diye yazdım
Nihal19 Asilveannesi merhaba. Ben yoğurt makinası aldım da daha yeniyim ve bilmiyorum nasıl yapacağını. Tchibo aldım. Soğuk sütün içine mayayı koydum karıştırdım kavanozlara koyup kapaklarını kapattım ve en üst kapağını da kapattım. Şuan yanlış bir şey mi yapıyorum bilemedim 🙄🙄
Asilveannesi Nihal19 evet canım yoğurt kapaklarını kapatmadan yapacaksın sadece makine kapağı kapalı olcak YouTube da videoları var