Kızlar 17 günlük bebeğim var. Sütüm az geldiği için kaşık biberon ile mama takviyesi yapıyordum ama kaşık biberon ile yiyemiyor sürekli dışarı atıyor diye philipsin biberonu ile takviye yapmaya başladım ama bu seferde memeyi almıyo aslında silikon uç ile emziriyorum kafayı yicem aşırı üzgünüm memeye gelince ağlıyo ne yapmam lazım ya bana bi yol gösterin