Kizlar oğlum 3 bucuk yaşında, ne zaman kalabalik bir ortama girse ( benim is yerim, babasinin is yeri , dogum günü , misafir ortami, market vs) cok fazla simariyor. Sürekli konusuyor dans ediyor sarki söylüyor saklabanliklar yapiyor kisacasi. Sonra rutindeki butun ayarlarimiz kaciyor. Bu yasadigi heyecani kontrol edemiyor ve hatta sinir haline bile geciyor. Bizimle kavgaya tutusuyor feln. Cocugunda boyle durum yasayan annelerimiz var mi? Tavsiyeleriniz neler? Ne zaman evimize misafir gelse ayarlari degisiyor resmen 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ kizlar fikir ve yorum lutfen🙏🏻