Bence çocuklar var diye hayatınızı bitiremezsiniz zaten, çocuklar o hayata adapte olmalı. Çamaşırları beraber katlayın, yerleri şarkı söyleyerek silin, yemeği onlara anlata anlata göstererek yapın vs. Beraber spor, beraber kitap okuma, beraber meditasyon, beraber uyuma, beraber ağlama bile bir etkinlik. İlla hep oyun kurmanıza gerek yok kendi hayatınıza devam edin sadece çocukları da eklemeye çalışarak🙏🏻