2 aylık bebeğim var sağlık ocağının verdiği vitamini kullanıyorduk ama bebeğimde aşırı uykusuzluk ve huzursuzluk yaptı bıraktığım zaman düzeldi. Bende burda çok görüşmüştüm oceana geçenleri . Dün gittim aldım eczaneden. 400ıu yazıyor üstünde. İlk kullandığım 50.000ıu idi. 3 damla veriyordum. Bu aldığım sprey şeklinde nasıl vereceğimi bilemedim yanlış mı aldım acaba