Kızlar oğlumda birkaç gündür burun akıntısı ve öksürük var . Sağlık ocağına gittim boğazında bi şey yok grip olmuş dedi antibiyotik kullanmanıza gerek yok dedi . Aferin ilaç yazdı , vitacold da öksürük için kullanabilirsin dedi . Ama oğlum bugün baya öksürük krızi gibi yaşamaya başladı . Balgam çıkartmaya çalışıyor, arada balgamlı öksürüğü de oluyor . Ben çocuk doktoruna mu gitsem antibiyotik için napayım kızlar