gmzsgnc peki doktor gazı var mı yok mu diye baktı mı
Siz kendiniz de bakabilirsiniz
Ben günde dört kez gaz ilacı veriyorum bebeğime yediğim şeylere aşırı dikkat ediyorum ona rağmen bazen gazı oluyor karını eliyorum taş gibi ağlayıp duruyor çok kötü oluyor meme reddi yaşıyoruz bende hemen zeytinyağla karnına masaj yapıyorum sonra rahatlıyor hata arkadaşıma da önerdim bu şeyi o da bebeğine yaptı iyi gelmişti bana da annem demişti
Bebeğinizin karnı sertse zaten gaz sancısı çekiyordu
Bence bebeğinizi rahatlatmak için birşeyler yapın çünkü gaz sancısı bebekleri maf ediyor