Kuzeymiram 37,5 ateşli sayılmıyor diye biliyorum 38 ve üzeri için ateşli diyebilirsiniz benve yine sizin kararınız götürüp götürmemekte ama bence bekleyin eğer yükselirse öncelikle ateşi düşürücü sonrasında ılık duş herşeye rağmen geçmese götürün bu ara çok ateşle uğraştık o yüzden biraz bilgi edindim naçizane