Gurbettebiranne kızım da 27 aylık. Legolarla oynuyoruz, bolca kovalamaca, unuttuğu bir oyuncağını ortaya çıkarıyorum 15 dk falan oyalıyor. Kitapları yırttığı dönem geçti kızımın ama hep ortadaydı. Saklayarak yırtmamayı öğretemezsiniz. Oyun hamuru, kimetik kum oynayabilirler. Ben sticker alıyorum bolca. İstediğini seçip istediği yere yapıştırmasına izin veriyorum. Yemek pişirme oyunu, doğum günü pastası üfleme, hadi bana kahve yap içelim diyorum onları hazırlıyor. Arabasıyla geziyor, scooterıyla gezmeye çalışıyor. Kaydırak var evde ondan kayıyor. Temizlik yaparken bir bez de ona hazırlıyorum. Oyalanıyor. Aklıma bunlar geldi.