Gunaydin herkese🙋♀️ben 2ci bebegi dusunurken esime robot supurge ve bulasik makinesi almasi gerekdigini yoksa 2ci cocukda zorlanacagim icin dusunmeyecegimi soylemisdim😄robot supurgeni hamilelikde aldik cokda isime yaradi.ama bulasik makinesi bebegim 3 aylik oldu hala yok🥲esim diyorki bulasik makinesinede zaten bulasiklari sudan gecirib koymalisin ne farki oldu ne ise yariyor gereksiz bisey onun parasina altin aliyim sana.bende acikcasi 2 yol arasinda kaldim.bir tarafim bulasik zor bisey degil evet cocukdan zaman olmadiginda toplanib kaliyor ama halloluyor bir sekilde diyor.obur tarafimda cocuklarinla daha fazla zaman gecirmek ve daha yorgun bir anne olmak istemiyorsan aldir komforunu dusun.altin dunya mali kime kismet olacagi belli degil zaten diyor.eminim kullananlar en iyi tavsiyede bulunacakdir.simdiden tesekkurler🤗