sibeldogu Fikk isimli almayın bence çantayı evet çok güzl ama yabancılardan çocuklarımızı korumak amacıyla , yabancı insanlara çocuğunuza ismiyle yaklaşma fırsatı doğuyor anlayamayabilirler yabancımı değilmi
Fikk Meri-Mel ya elim hep gidiyor indirim zamanı sonra neyse diyorum 😂 bu sefer indirimi bekleyeceğim alacağım iki bebe iki büyük çanta zor oluyor çıkınca 🥲
Fikk Bu ikisi arasında kaldım 2 kızım var ikisine de yaptırmak istiyorum biri küçük ama büyüyünce kullanır diğeri de küçük 😂😂😂 oda kullanır inşallah biri 2 aylık diğeri 17 aylık 😂
buglem_moms Fikk bende soldakinin aynısı var ama temizlik olarak sağdaki temizlemesi daha kolaydır cunku direkt silersin geçer ama benimki soldaki pembe olandan memnunumda
[silindi] Fikk Soldakinin bej rengi var bende. 16 aylıktan itibaren onu kullanıyorum. Büyük anne bebek çantasından kurtardı beni. Her haftada yıkatırım.
1prensesannesi__ Fikk kulakli olanin bej rengini kızıma halası aldı yeni çok güzel ilerde kullanır şuan 15 aylık büyük geliyor ama çok çok güzel ve dikişler yazıldığı için bence makinede yıkanabilir
buglem_moms Fikk evet alıyor ben 3 bez ıslak mendil ve yedek kıyafet sığdırıyorum dışarı çıkarken belki zor olur ama kısa mesafeye parka flan giderken kullanilabilir
Esrbruck Soldakinin yeşil rengi var günlük kullanıyorum yakın mesafe park avm vs gibi, makinede yıkadım bir kaç defa hiç bir sıkıntı yaşamadım Yedek kıyafet bir iki bez ıslak mendil suluk koyuyorum sığıyor çok memnunum
Fikk Meri-Mel ya büyük çantaya sığmıyot 2 büyük çantada çok fazla geliyor 🥴 bende 2 küçük alayım ayrı olsun eşyaları dedim sonra kullanırlar yine 😄