Ben de emzirerek uyutmadan desteksiz uykuya geçiş yaptım. Başlangıçta durumu anlatın , artık büyüdüğün için böyle uyumayacağız ben sen uyuyana kadar senin yanında olacağım başlangıçta zorlanacaksın ama sonra öğrenip daha rahat olacaksın ç. İkimiz içinde sonrası daha rahat olacak vs diye..
Sonra gece elinizi tutmadan uykuya daldırın. Ağlaması muhtemel buna hazır olun. Onun kendini parçalaması karşısında bile çok sakin kalıp şefkatli ses tonunuzla konuşmalar yaparak burada olcağınızı hatırlatarak, zorlanmasının normak olduğunu birlikte öğreneceğinizi anlatın. Siz sakin ve istikrarlı kaldıkça size uyum sağlayacak her gecen gün dalma süresi ve ağlama süresi kısalacak. Çocuk böyle uyuması gerektiğini kabullenene kadar pes etmemeniz ve sakin olmanız gerekiyor. Aksi halde o da sakinleşemez. Ve geri adım atmayın yoksa inadı çok uzar