Mnkksercem Hamile olduğumu düşünüyorum oğlum çok küçük daha 1.5 yaşını geçti. Spiral var 1.5 ay önce kontrole gittim sorun yok dediler kaç gündür mide bulantım çok adetim 4 gün geçti Allahım kafayı yicemm ya var mı başına gelen
Mnkksercem Mnkksercem eğer hamileysem bütün planlarımız iptal en çok da oğluma üzülüyorum hamileliğim çook kötü nasıl ilgilenicem. İşe başlamama az kaldı hep oğlumu düşünüyodum nasıl olucak diye ama hamilelik daha zor
Nzlberen Mnkksercem mide bulantiniza birşey diyemem ama spiralde bazen 10 güne kadar gecikme oluyordu bende
niloyaaa Mnkksercem belki üşütmüşsünüzdür mideniz ondan kötüdür. Rabbim gönlünüze göre versin inşallah. Bende de spiral var bende günümü takip edemiyorum genellikle öncesine göre düzenimi değiştirdi diyebilirim gecikme olabiliyor
Mnkksercem Nzlberen yorumununa o kadar umutlandım ki inşallah şimdiye kadar hiç olmadı ben de ama o da var. Doğumdan sonra taktırmıştım 1.5 yıl oldu ama midem kaç gündür çok kötü uyuyamıyorum
Nzlberen Mnkksercem yani hamile olsan bile hemen anında mi bulantin başlar. Yani benim hemen başlamıyordu. Bide ramazan ayindaydik 10 gün gecikti bende o zaman istemiyordum 2.bebegi senin gibi kesin hamileyim dedim ama negatif çıkmıştı 😊
Colahusu Mnkksercem benimde gecikti mide bulantım var bu kadar cabuk mide bulantısı oluyor muydu ona şaşırıyorum umarım mevsimsel bişeydir
Bir-prens-annesiii Mnkksercem oğlum 6-7 aylıkken spiral taktırmıştım oğlum şuan 2 yaşına giricek ve reglim hala bile 2-3 gün geciktiği olur önceden daha çok gecikiyordu ama siz yine de içiniz rahatlaması adına test yapın buarada şunu da belirtmek isterim ki eğer gerçekten çocuk istemiyorsanız sadece spirale de güvenmeyin aynı şekilde eşiniz de korunsun rahat davranmasın çünkü yengem spiral ile 2 kez hamile kaldı
Mnkksercem Sultiss sabah olmasını beklesim canım eşim nöbette gelsin hastaneye gidicem çok rahatsızım midemden
Mnkksercem Nzlberen ilkinde 8 haftalıkken başlamıştı benim ama gece uyutmayan bulantı ağrı sadece hamilelikte başıma geldi her kustuğumda ağlıyorum inanki inşallah değilimdir Allahımm. Eğer hamile olmazsam çift koruncam artık
Mnkksercem Colahusu ilkinde 8 haftalıkken başlamıştı benim ama gece uyutmayan bulantı ağrı sadece hamilelikte başıma geldi her kustuğumda ağlıyorum inanki inşallah değilimdir Allahımm. Eğer hamile olmazsam çift koruncam artık
Theodora Colahusu psikolojikte olabilir bulanti. Bulaniyor drdikce daha cok bulanir kendinizi rahatlatin hic dusunmemeye calisin ya da amaaaan hamileysem de hamileyim deyin. Stres yaptikca tum belirtileri yasarsiniz.
mihra69 Mnkksercem ya salgın var diye biliyorum şu an. Belki influenza olmuşsunuzdur. O da mide bulantısı yapıyor. Gönlünüzce olsun inşallah 🤲🏻🩷
Colahusu Mnkksercem şuan kusuyor musun? Mideniz genel olarak hassas mı benimki hiç değildir oyüzden şüpheliyim afedersin ishal de var
Mnkksercem Colahusu midem genel olarak çok hassas fakat bu derece bulantı ve ağrıyı hamilelikte yaşadım şu anda kusuyorum sürekli oğlum olduğu için hemen gidemedim hastaneye öğleden sonra ya randevu aldım
Mnkksercem Kayra_68_aksaray dün geceye kadar hiç takmamıştım gece çok fazla kusunca çok kafama taktım çünkü hamilelikte böyle başlamıştı sonrası felaket