ZamaneAnnesii mutluannisbebis bebekse normal kusmuktan daha fazla boru gibi kusuyorsa Bizimde reflü vardı 3.5 yasina kadar devam etti simdide bazen oluyor yani yemkten sonra boru gibi kusar aglar kusar Koşar kusar Yemk kokusu sevmedigi kokuda kusar Agzina bise koymak istersen daha kasigi gorur gormez kusar 🤷🏼♀️ günde 7defa 8 defa
alpmila mutluannisbebis her emmeden sonra her mamadan sonra kusuyorsan çok fazla kusuyorsa özellikle reflu vardır fazla içiyorsa böyle kesik kesik kusar
mutluannisbebis alpmila ya çok fazla değil az miktarda kusuyor nadiren böyle kesilmis süt gibi oluyor ama genelde miktarları çok az kusmasina ragmen emmeyi de çok istiyor o yüzden Reflü diye düşündüm ama emzirme danışmanım Fazla yediğinden demişti
birdemlikcay Of maalesef benim bebişimde de reflü var 3.5 aylık. Sürekli kusuyor uyanıkken uyurken böyle kesik kesik peynir gibi. İnşallah bi an önce geçer uyurken çok korkutuyor beni.
mutluannisbebis birdemlikcay ay benimki de şimdi mesela peynir kesiği gibi değil de yuttuğunu kustu 🥺
wish1910 Kusma da bir belirti ama gastrocu öğürerek kusma demişti her zaman kusma da olmuyor.benim kızım kusmadı beslenme reddi kafasını beslenirken geriye doğru atma mama içerken ya da emerken tıkanma ve uyurken sandifer pozisyonu alması belirtiler arasında
bebegimveben5 wish1910 benim kızım 2 aylıkken kusuyordu sürekli ama sonra kusması geçti beslenme reddi başladı 2 aydır dediğiniz gibi belirtiler var ağzından sürekli su akıyor dişte çıkartmıyor kesinlikle beslenmek istemiyor mama içtiği zamanda boğulacak gibi oluyor acaba reflüsü mü var gastroya mı götürmem lazım nasıl tetkikler yapıyorlar acaba
anne36 ZamaneAnnesii reflü tanısı için kan mı alıyorlar ne şekilde oluyor benim bebeğim de de kusma var dediğiniz gibi çok ağlayınca bile kusuyor farklı bir yemekte kusuyor