Bebeğimin reflüsü var. İlk gece uykusundan uyandıktan sonra emziriyorum. 3-4 gündür bu emzirmeden sonra uyuyamıyor. Omzumda yatıyor , reflü yatağına koyduğum an ıkınmaya başlıyor, ayaklarını çekiyor. Kafasını geriye atıyor. Burnundan horluyo gibi sesler geliyor. Bugün ilk defa 12den 3e kadar uyudu. 3ye uyandı , emzirdim. Sonra gazını çıkardım , 2 kere kaka yaptı, fışkırarak kustuk ama yok aynı belirtiler devam ediyor. Şurup da içiyoruz. Şu an omzumda uyuyor kuzum. Nasıl rahatlayacak bu bebek ? 🥺🥺🥺