aliaras_2022 Senkimsin çizgi görünüyor ama beklediyse kurumada olabilir yakın tarihte bir daha deneyin bence
Petek35 Senkimsin ne zaman sure sonra çıktı bu çizgi hemen çıktı ise evet gebelik olabilir bende olmuştu çünkü
Ozgeylulll Senkimsin Muhtemelen gebelik var canım bu testle bende adet olmama 1 hafta kala öğrenmiştim kızımı çok silik çizgiydi kan verdiğimde 48 çıkmıştı beta hayırlısı olsun inşallah 🙏
hasretyukselhazal Ayseee60 ben iki testimi de bu markadab alıp yaptım ikisi de pozitif çıkmıştı. Bunlar doğru sonuç veriyor %99
Senkimsin Serenayy-0 evet bekleyeceğim ama uzun süre sonra ilk kez bunu görüyorum heveslendim 2. Çocuğu istiyorum
kirazz55 Ozgeylulll merhabalar erken gebelik testinde 18 günlük gecikmeyi mutlaka belli edermi cikarmi acaba
Senkimsin Ozgeylulll çok teşekkür ederim canım bende şimdilik bekleyip bir kaç gün sonra tekrar deneyeceğim
deepwater Hayırlı olsun benim de böyle silikti montumu kaptığım gibi acile attım kan verdim beta hcg 214 çıkmıştı 🥲
kirazz55 kirazz55 18 gün gecikkmem var 4 tane test yaptım hepside negatif çıktı biraz ağrım var eğer olmazsa cumartesi gidip acilde bir kan vereyim ama olsa çıkardı testtede herhalde