Uyku esnasında iç çeke çeke ağlayan bebeleriniz var mı? Ama asla uyanmıyor. Kabus mu görüyor ne oluyorsa dudakları büzülüyor kaşları çatılıyor. Yavrum hüzünlü ağlıyor. Sırtını sıvazlıyorum, pişşş liyorum, sarılıyorum, annecim burdayım diyorum. Ayetel kürsi, inşirah okuyorum ama devam ediyor. Siz böyle durumlarda ne yapıyorsunuz uyandırıyor musunuz?