pimpiriklianne43 betty10 benim bebeğiminde çapak oldu 1 ay ve ben sürekli masaj yaptım bir gün sadece sarı akinti gördüm ozaman sürekli anne sütüyle sildim sari akinti hemen geçti ama çapak bir ay falan sürdü sonra oda geçti
Hurma_01 betty10 yeni doğan bebeklerde olabiliyormuş kızımında olmuştu dr damla yazmıştı kullandığımız gibi geçmişti
merve034 betty10 benim bebeğimde de o zamanlarında vardı elini çok gözüne götürüyordu riske atmadım göz doktoruna götürdüm mikrop kapmış dedi damla verdi. Birde serum fizyolojik yada saf su ile bastırmadan temizleyebilirsiniz dedi
melikejdkdkd İnstagramda dr.umur özdal yazar mısınız dün bununla ilgili bir post paylaştı, yeşilse iltihap diye. Sarıyı kaynamış soğumuş suyla yıkanmış temiz pamukla masaj yaparak temizleyebilirsiniz ben öyle yapıyorum ama bilmiyorum
babyboy_35 betty10 yeni doğum yaptığımda eczaneden gül suyu alıp hee sabah yüzümü gözünü silerdim o yüzden hiç yaşamadık