Kızlar bebeğim(7aylık) neredeyse 1 haftadır kabızlık çekiyor ilk defa başımıza geliyor tuvalete çıkıyor ama çok katı bugün sıvı çıktı diğerlerine göre bir yandan da sanırsam diş çıkartıyor hepsi birbirine girmiş durumda galiba memeyi kabul etmiyor ağlıyor uykusuz perişan haldeyim eşim işte evde tekiz ailem memlekette kimse yok kamandım ne yapmam gerekiyor bilmiyorum da bu süreci nasıl atlatabilirim 4e kadar ağladı ağlamaktan bayıldı resmen