Merhaba hanımlar, biraz karışık olacak ama özet geçmeye çalışayım.
37+4 te 3.165 gram 47 cm doğdu kızım.
Zor bir doğumdu 18 saat süren sezaryenin imkansız olduğu(kalbi kaldırmadı ) bol kesili 35 dikişli
Bu yüzden içeride fazla kan dolmuş keseye
İdrar yolu enfeksiyonlu doğdu ama bilmiyorduk
2 günde 2600 kg kadar düştü maalesef
2 ay boyunca kilo boy arttı sarılık da arttı garip bir şekilde
Çok doktora gittik
En son kapanan hastanelerden birine basit bir durumda acilden girdik orada bir kaç saat çocuğuma ne olduğu bilinmeyen bir şey enjekte edildi
Safra tarzı kustu biz imzayla devlete gittik
Ve orada anlaşıldı her şey 1 hafta yatış aldık böbrek takibindeyiz hala
Ardından kızım 3 ay antibiyotik kullandı çok az bir doz ama kullandı 3 ay boyunca günde 4-5 dolu sıvı kaka yaptığımız olurdu
20 tane çiş bezi
Abartmıyorum gören şok olurdu ama vücudunu toplama şekliydi çok acı çekti çok ağrı çekti çocuğum ama toparladık
Ayrıca sadece süt emiyor. Biberon asla istemiyor. Mama kabul etmiyor. Anne sütü alıyor ve çok da var, sık mastit oluyorum
5 aylıkken alerjisi olduğunu öğrendim kakao yumurta
Ek gıda ne versem yiyor çok şükğr, çiğnemeyi yeni öğreniyor ama. Annemle her şeyi yapıyoruz, toparlaması için besin değeri yüksek mevsim sebzeleri vs. Hindistan cevizi yağı, çorbalarına sarımsak atıyorum. Pirzola bile kemiriyor. Çok hareketli. Kitap okumayı çok seviyor kalın sayfaları açıp hareketli yerleri oynatabiliyor. Top atabiliyor terse doğru. 5 aydan beri biz tutuyoruz adımlıyor. Emekleme yok. Anne baba mam deyse ,ee ee, emme diyor. Deyse teyze. Gülmeyi seven bir bebek. Işıl ışıl. 8 aylık ve 7.550 gram 77 cm. Olmuş. Yani ben duyunca sevindim çok da mini mini kibardır yavrum. Toparladık evet yes diye annemle kutladık resmen ya
Ama her gören ah vah tüh çok yazık zayıf kaldı. Yani anlamıyorum. Yaşıtlarından geriymiş. Şöyle böyle. Herkes mi der. Oturdum ağlıyorum. Ne yapayım yani memeden ayrılmıyor. Biberın istemiyor. Mama almıyor. Doktorlar bebek sağlıklı kilosu iyi takışma dese de. İçime yer ediyor her gün herkesten duymak. Sizce çok mu zayıf başka ne yapabilirim kilo alması için? Ben kızıma bakınca her gün parka çıktığıma zor olsa da saatlerce uykusuz kaldığıma koşturduğuma değdiğini geçiriyorum. Maşallah demiyorlar hep ayyy yazık. Yani bilmiyorum eksik olan ne. Çok üzülüyorum bilmiyorum neden çocuk çok hastalık çekti kız yoruldu ne güzel iyiler denmiyor ki? İlla bir olumsuzluk. Sizin düşünceniz nedir?