5 ay 10 günlük oğlum bir süredir uyku sıkıntısı yaşıyor ağlayarak çığlıkla uyanıyor. Kulağını tutuyor, huysuz huzursuz.
Geçen hafta adenovirüs olmuştu ateş filan ama geçmişti acaba tam geçmedi onun devamı mı yoksa diş mi çıkarıyor? Ama salya yok başka her belirti var. Salyasız diş çıkarma olur mu?