Kızlar merhaba 1.5 yaşında oğlum var neredeyse 15 gündür hasta 2 kez doktora gittik 15 günde 2. Antibiyotiği bitirdik ama hala geçmiyor hastalıkları kızımda var o da aynı şekilde burun akıntısı hırıltı bi bitmedi doktor oğlum için iyice kötü olursa getir yatıralım dedi genel bakınca keyfi iyi ama tabiri caizse çocuğun içinde sanki köpek var hırlıyor gibi bi atamadı balgamı öksürük yok öksürse atacak gibi ama öksürmüyorda nebül ilaçlarda verdim bi değişiklik göremedim sizin uyguladığınız bitkisel olsun yada başka bi yöntem var mı hastaneye yatalım istemiyorum kızımda 3 yaşında daha küçük o da hastayken onuda başkasına emanet etmek istemiyorum lütfen yardımcı olun