Gzdeymn Sivilce gibi bişey di ilk sıktım diye hatırlıyorum bi sene olmuştur belki daha fazla geçmiyor ve bi yere çarptığımda aşırı acıyor bi kaç dakika acısını çekiyorum kolumun tam üstünde bu ara da
bencorapkadiniyim_ Gzdeymn kıl dönmesi olabilir mi? Eşimde oldu böyle hemen kesip boşaltıp temizlediler
Nurcanben Gzdeymn benimde bir ara bir yerimde olmuştu neredeydi hatırlamıyorum şuan vücudumu açıp bakmaya üşendim ama hala izi duruyor geçmedi büyük ihtimalle bacagimdaydi
Gzdeymn AnnaGloria ay benimki bi seneyi geçmiştir duruyor durması önemli değil kolumu bi yere çarptım mı acısından duramıyorum
gunesim61 Gzdeymn içindeki şey böyle yumuşak oynar bir doku ise yağ bezesi olabilir. Eşimde de çok oluyor. Geçmiş olsun🌸