Merhaba kızlar 3 ay önce başladım bu serüvene devlet hastanesine gittim zlynda diye bir hap verdi ilk ay düzenliydi ikinci ay düzensiz oldu 3. Ayda ise hala gelmedi kutu bitimine yakın özel bir doktora gittim dalında iyi bir doktoe derdimi anlattım bakındı sıkıntı görmedi desiki zlyndanın böyle etkileri var ansızın kanamalar lekelenmeler yapar desi spiral içinde daha çok gençsin dedi ben sana başka ilaç yazcam bu seni düzene sokucak hemde 21 günlük bebeğim 7 aylık olduğu içinde risk yaratmıyormuş ayretten sivilcenmeyi ve tüylenmeyi bitiriyormuş ama çok tuzlu yememliymişim ödem yapıyomuş kızlar sorum aranızda bu ilacı kulkanıp memnun kalan hiç sıkıntı yaşamadım diyen var mı?