Kızlar 13 gün önce doğum yaptım 2 gündür idrar yaparken dayanılmaz bir ağrı yaşıyorum yanma yok Dr ile yazıştım idrar yolu enfeksiyonu için ilaç önerdi alıp içtim tek kullanımlıktı fayda etmedi ağrı devam ediyor parça mı kaldı içimde aceba cuma günü kontrol var başına gelen var mı