sanabeyinalacam ben doktoruma bu durumu sordum hasta olacak gibi olduklarında ya da çok kalabalık yerlere girdiğimizde ne yapabiliriz diye, ellerini ve yüzünü güzelce yıka ve serum fizyolojik ile burnunu yıka dedi çünkü virüsler bakteriler ağız,göz ve burun yolu ile vücuda girermiş. Tabi bunu ilk anda yapmanız lazımdı ama yine de yapın bence ayrıca ben böyle durumlarda c vitamini içeren meyveler ile beslemeye dikkat ediyorum ve mutlaka ıhlamur (içine ayva yaprağı, ayva, limon, kuş burnu, ayva varsa portakal koyuyorum hatta o an başka meyveler varsa da ekliyorum) içiriyorum