Esra_0714 Arkadaşlar merhaba 8 aylık kızım var bu gün ateş lendi ve öksürük başladı ateş için calpol verdim ama 1 çay kaşığı uzun zamandır hasta olmadi için hatta hiç hasta olmadi ilk defa hasta oluyor doğduğu zaman dan beri hala bir çay kaşığı mi vereceğim
araskusum Esra_0714 kilosuna göre verdiriyor doktorlar, doktoruna soramıyorsanız internette bulursunuz ne kadar vermeniz gerektiğini
ilaxidexi Esra_0714 7.5 aylık kızım da pazar gibi ateşlendi 2 gün boyunca kıvrandı yavrum. doktoru calpol dolven dönüşümlü 4 saatte 1 verdirdi
1234hevlin Esra_0714 kilosunun yarısı kadar verebilirsin 8 kılo ise mesela 4ml yoksa ise yaramaz atesı dusmez
Esra_0714 ilaxidexi bende ateş lendinde evde değil dim cantade fitil vardı 10 buçuk gibi koydum gece de ateş olur sa calpol vereceğim ama hala bir çay kaşığı devam edebiliriz demi diye sormak istedim
handeozdmr Esra_0714 bir çay kaşığı çok az bence benim bebeğimde 9 aylık olacak 7 ayından beri bir tatlı kaşığı veririm bir sıkıntı yaşamadım