Oğlum 4 aylık sol tarafı çok güzel emer ama sağ tarafı kesinlikle tutmaz sağ tarafı emmediği için süt azalmaya başladı o göğsümde bu byle olmaz dedim bide sol göğüsüme verir gibi o pozisyona getirip öyle vermeyi denedim o şekilde aldı şuan emiyor sağ göğsümü ama dediğim gibi ters Bi şekilde😂